>>VRIJWILLIGERSROUTE CULEMBORG

VRIJWILLIGERSROUTE CULEMBORG

17-09-2016

Open Huis vrijwilligersorganisaties in Culemborg

De samenwerkende vrijwilligersorganisaties op het gebied van zorg & welzijn in Culemborg organiseren een ‘Open Vrijwilligershuizen Route’ op vrijdag 23 september 2016 van 16.00 – 19.00 uur.

Bent u op zoek naar passend vrijwilligerswerk? Kom dan kennismaken en de sfeer proeven bij de Culemborgse vrijwilligersorganisaties. De deur staat voor u open, u bent van harte welkom om binnen te lopen. U kunt in gesprek gaan met de vrijwilligerscoördinator en vrijwilligers op alle locaties die deelnemen.

De VrijwilligersRoute Culemborg is onderdeel van de wervingscampagne ‘Culemborg krijgt het voor elkaar’ van de samenwerkende vrijwilligersorganisaties in zorg en welzijn.

Dit zijn: Boogh, ElkWelzijn, Het Rode Kruis, Hospice Nocturne, KBO, PCOB, Prezzent, Raad van Kerken, Schulphulpmaatje, Seniorencollectief, Stichting Present, Stichting Samen Verder, STMR, Syndion, Vluchtelingenwerk, Zorgboerderij de Witte Schuur en Zorgcentra de Betuwe.