>BARTJE

Naar openingstijden
LET OP: schoolvakanties gesloten

Thema's BartApart 2018

In Bartjes Kringloopcentrum zijn velerlei spullen te koop. Gebruikt of nieuw, altijd gekeurd, goed bevonden en voor een lage prijs. Winkelen is gezellig en 'snuffelen' is altijd een avontuur. Kom regelmatig kijken, want er is steeds weer iets anders.

Wat is er te koop? Het Kringloopcentrum heeft een aantal winkeltjes, met elk zijn eigen soort artikelen.
Wat er te koop is, ziet u hieronder:

• Dames-, heren- en kinderkleding
  • Schoenen
  • Boeken en tijdschriften
  • Alles voor de linnenkast
  • Alles voor de baby en kinderen
  • Electronica
  • Meubelen
  • Huishoudelijke artikelen
  • Speelgoed en handwerken (op de bovenverdieping)

De koffiecorner

Een praatje maken of even uitrusten na de snuffeltocht? Dat kan in onze koffiecorner. U zult er zelden alleen zitten; de meeste bezoekers van Bartje hebben de weg ernaartoe al gevonden. De koffie, evenals thee en frisdrank, kost € 0,25. Voor ouderen (65+) zijn de consumpties gratis!

BartApart

BartApart is een speciale afdeling binnen Bartjes KringloopCentrum. Hier worden allerlei gewone en bijzondere artikelen aangeboden onder een bepaald thema. Elke maand wordt van thema gewisseld (zie: rooster BartApart 2018).

aardewerk klokken kerst pasen Glas&Kristal

Wat gebeurt er met de opbrengst

De Stichting Samen Verder stelt zich ten doel om ouderen zo lang mogelijk zelfstandig te kunnen laten functioneren. Daar is veel geld voor nodig! Door uw overtollige spullen beschikbaar te stellen aan het KringloopCentrum Bartje, helpt u de stichting aan de middelen om haar doelstelling te bereiken, met projecten zoals Klaartje, Dientje, Floortje, De Luisterlijn en Trijntje.

Waar gaat het om

In het KringloopCentrum sorteren wij de door u gebrachte spullen. Zonodig -en dan alléén in Culemborg- komen wij ze (gratis) bij u ophalen! Dat geldt ook voor het eventueel thuis bezorgen. De kosten daarvoor zijn echter € 2,50 per keer.
Wij testen elektrische apparaten, maken zo nodig huishoudelijke artikelen schoon en wassen alle knuffels. Daarna komt alles in de verkoop. Uiteraard hebben wij alleen wat aan BRUIKBARE spullen. Wij behouden ons het recht voor om de voor ons KringloopCentrum niet bruikbare spullen te weigeren.
Ligt uw zolder vol met zaken die u niet meer gebruikt of hangt uw kast vol met kleren die u niet meer draagt? Geef ze aan het KringloopCentrum. Wij doen er wat goeds mee, een ander kan ze nog gebruiken. U ziet het: we zijn er allemaal bij gebaat.

Naar Veelgestelde vragen