HomeBartje

BARTJE

In Bartjes Kringloopcentrum is van alles te koop. Gebruikt of soms nieuw, altijd gekeurd, goed bevonden en voor een lage prijs. De artikelen zijn gesorteerd in een aantal winkeltjes. Het is er gezellig 'snuffelen'. Kom regelmatig kijken, want er is steeds weer iets anders te vinden.
In de zomer van 2020 is het gebouw door de vrijwilligers omgebouwd tot een Corona-proof Kringloopcentrum. Er is een herschikking van de afdelingen uitgevoerd en tegelijk is een en ander opgeknapt, met als doel meer ruimte te creëren voor bezoekers en medewerkers. In- en uitgang zijn gescheiden, waarbij de ingang is gehandhaafd zoals voorheen. Bij de voormalige schoolingang komt u langs de kassa en gaat u weer naar buiten.

• In te leveren goederen aan buitendeur t/o ELK Welzijn afgeven tot winkelsluiting.
  • Op de sluitingsdag maandag inleveren mogelijk van 10:00-12:00.
  • Bij voorkeur per PIN betalen

BartApart 2024

BartApart is een speciale afdeling binnen Bartjes Kringloopcentrum. Hier worden allerlei gewone en bijzondere artikelen aangeboden onder een bepaald thema. Elke maand wordt van thema gewisseld:

Dinsdag 19 maart t/m zaterdag 6 april
Thema BartApart: "Voorjaar" en "Pasen"

Boeken bij Bartje.

Bij Bartje worden veel boeken aangeboden om weer te worden verkocht. Deze worden gesorteerd en op verkoopwaarde geprijsd.

"Boeken Nieuws"

Boekenspecials

Gedurende het jaar heeft Bartje Boeken regelmatig extra aandacht voor haar Specials;
Start Schooljaar, Sinterklaas, Kerst, Schoolvakanties; Antieke Boeken; etc.
Kijk bij menuitem "Nieuws" voor details over de actuele boekenspecial !

Wat gebeurt er met de opbrengst bij Bartje

De Stichting Samen Verder stelt zich ten doel om ouderen zo lang mogelijk zelfstandig te kunnen laten functioneren. Daar is veel geld voor nodig! Door uw overtollige spullen beschikbaar te stellen aan Bartje, helpt u de SSV aan de middelen om haar doelstelling te bereiken. Grootste project is het vervoer met de Klaartje bussen. maar dat is zeker het enige niet. Lees ons jaarverslag voor details.

Waar gaat het om

In het Kringloopcentrum sorteren wij de door u gebrachte spullen. Zonodig - en dan alléén in Culemborg - komen wij ze (gratis) bij u ophalen! Dat geldt ook voor het eventueel thuis bezorgen. De kosten dáárvoor zijn echter € 2,50 per keer.

Grote artikelen

Indien u grote spullen (b.v. meubels) wilt aanbieden dan komt een van onze medewerkers van tevoren op afspraak bij u langs om te bekijken of deze voor ons bruikbaar zijn. Dit om te voorkomen dat wij de spullen later naar de AVRI moeten brengen, hetgeen ons geld en tijd kost.
Als u witgoed wilt aanbieden graag eerst bellen met 0345-517680

Raadpleeg het item inleveren goederen voor details.

Bruikbare artikelen

Wij testen elektrische apparaten, maken zo nodig huishoudelijke artikelen schoon, en wassen alle knuffels. Daarna komt alles in de verkoop. Uiteraard hebben wij alleen wat aan bruikbare spullen. Wij behouden ons het recht voor om de voor ons Kringloopcentrum niet bruikbare spullen te weigeren. Let op de speciale regelingen voor grote meubelen en witgoed.
Ligt uw zolder vol met zaken die u niet meer gebruikt of hangt uw kast vol met kleren die u niet meer draagt? Gooi die spullen niet weg, maar geef ze aan het Kringloopcentrum. Wij doen er wat goeds mee. Een ander kan ze nog gebruiken. We zijn er allemaal bij gebaat. Lees ons jaarverslag.

Veelgestelde vragen Bartje