HomeBartjeInleveren goederen

Regels voor het inleveren van goederen

Ook als Kringloopcentrum hebben wij een naam hoog te houden op het gebied van kwaliteit. Wij zijn gewend om voor een lage prijs een goed en schoon product te leveren. Om hieraan te kunnen voldoen hebben wij een aantal regels gesteld aan het inleveren van goederen. Klik op één van de onderstaande links voor informatie:

Afgifte van kleine (schone en hele) goederen
Witgoed
Kleding en schoeisel
Grote meubelen
Wat wij niet kunnen aannemen

Afgifte van kleine schone en hele goederen

Hiervoor kunt u alleen terecht bij onze sorteerruimte, op ma 10:00 tot 12:00 en di t/m vr van 10:00 tot 16:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 13:00 uur, of op (telefonische) afspraak. Op maandag van 10:00 tot 12:00 uur. Afgeven van goederen bij de buitendeur aan de kop van ons gebouw direct t/o ELK Welzijn. Onze medewerkers zullen u graag de weg wijzen als u dit niet direct kunt vinden.

Wij behouden ons het recht toe om goederen te weigeren.

Witgoed

Voor afgifte witgoed van te voren een afspraak maken (0345-517680). Witgoed wordt niet bij de sorteerruimte aangenomen. Een van onze medewerkers komt bij u langs om het witgoed te beoordelen en zal het na goedkeuring meenemen.
Witgoed door ons te leveren wordt door ons niet aangesloten en we brengen het tot aan de deur bij de koper.

Kleding en schoeisel

De kledingcontainer is verwijderd, omdat deze ook voor het storten van afval werd gebruikt. Voor de medewerkers op de sorteerafdeling ontstond daardoor een onwerkbare situatie. Kleding kan voortaan aan de deur bij de sorteerafdeling worden aangeboden in een gesloten zak. U zult begrijpen dat het ons een heleboel werk bespaart, wanneer schoenen per paar bij elkaar blijven. Maar ook kleding blijft netter als het in een gesloten zak wordt aangeboden.

Grote meubelen

Deze gelieve u eerst telefonisch aan te melden (0345-517680). Indien u grote spullen (b.v. meubels) wilt aanbieden dan komt een van onze medewerkers van tevoren op afspraak bij u langs om te bekijken of deze voor ons bruikbaar zijn. Dit om te voorkomen dat wij de spullen later naar de AVRI moeten brengen, hetgeen ons geld en tijd kost.

Wat wij niet kunnen aannemen

Omdat wij niet alle goederen kunnen verkopen, kunnen wij ook niet alle goederen aannemen. De volgende artikelen worden dan ook niet door ons geaccepteerd:

• computers, printers, beeldschermen
  • TV-toestellen
  • zonnebanken, gezichtsbruiners
  • encyclopedieën, verouderde leesboeken, tijdschriften ouder dan 1 jaar
  • bedden, matrassen
  • vloerkleden
  • overgeverfde meubels, rieten meubels, beschadigde meubels of meubels met vlekken;
    donker eiken meubels onder voorbehoud
  • imperiaals
  • luxaflex